اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مرزبانی با افراد مسلح غیرقانونی در مرزها برخورد می‌کند/تعامل ما با عراق در مرزهای غربی مطلوب است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: کسی که بصورت مسلحانه و غیرقانونی ‌در مرزهای کشور کالای غیرقانونی حمل می‌کند مجرم است و مرزبانان موظف به برخورد با وی هستند.

مرزبانی با افراد مسلح غیرقانونی در مرزها برخورد می‌کند/تعامل ما با عراق در مرزهای غربی مطلوب است

سردار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و تکریم فرمانده مرزبانی کردستان در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: مردمان کردستان روحیه ظلم‌ستیزی و انقلابی دارند و همین روحیه انقلابی و ولایی‌بودن مردم این استان بالاترین امتیاز برای کردستان است.

وی افزود: هر چند امنیت و آرامش امروز مردم مدیون وحدت و وفاق بزرگ مردم در استان و کشور است اما نیروی انتظامی هم شبانه‌روز برای مردم زحمت می‌کشد و امروز این نیروی از خود مردم و برای مردم است.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی، مرزبانی و حفاظت از مرزهای کشور است که بسیار مهم و حائز اهمیت است به همین جهت ما مرزبانان هم  قدردان این مردم هستیم که جایگاه مرزبانی را درک می‌کند.

سردار رضایی تصریح کرد: امروز مرزبانی نگین نیروهای مسلح کشور در حفظ امنیت و آرامش کشور است.

وی تصریح کرد: مرزبانی نقش موثری در حفظ امنیت ملی، داخلی و روابط بین‌الملل دارد، لبیک‌گوی فرمایشات مقام معظم رهبری است و شبانه‌روز زحمت می‌کشند تا آرامش و امنیت پایدار را برای مردم فراهم کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: امروز در برخی از بخش‌های مرزی غرب کشور با عراق تعاملات و همکاری بسیار موثری داریم.

فرمانده مرزبانی کشور بیان داشت: در جلوگیری از ورود بسیاری از کالاها که به ضرر مردم است و به تولید کشور صدمه وارد می‌کند، مرزبانی نقش بسیار مهمی را دارد.

وی ادامه داد: از مجلس آینده انتظر داریم تا ساخت شهرک‌های سازمانی نیروهای مرزبانی را که یکی از مولفه‌های مهم برای مرزداران است را در دستور کار قرار دهند.

سردار رضایی تصریح کرد: مرزبانی قدرت نرم بالایی دارد و می‌تواند از مرزهای کشور پاسداری کند.

وی افزود: از نهاد ریاست جمهوری هم انتظار داریم که نیاز‌های اولیه مرزبانان را فراهم کنند.

فرمانده مرزبانی کشور اظهار کرد: از کشور پاکستان انتظار داریم که گروهک‌های متجاوز به خاک ایران را که چند روز پیش باعث شهادت دو مرزبان شدند را تحویل نیروی مرزبانی کشور بدهند.

وی بیان کرد: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم است و مرزبان وظیفه برخورد دارد.

سردار رضایی تصریح کرد: کسی که مسلحانه و غیرقانونی ‌کالاهای غیرقانونی را حمل می‌کند جرم متحمل شده است و مرزبانان موظف برخورد با وی هستند.

سردار رضایی تصریح کرد: با افرادی که کالای غیرقانونی وارد کشور می‌کند مماشات نمی‌کنیم و اینکه مسیر کولبر‌های قانونی در مرزها مشخص است و با کولبرهای قانونی و مجاز هیچ مشکلی نداریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول